Komunikacja z kierowcą dzięki GBOX Assist
W branży transportowej komunikacja z kierowcą opiera się na korzystaniu z usług telefonii komórkowej. Rozmowy telefoniczne i wiadomości tekstowe mogą jednak generować wysokie dla firm koszty – zwłaszcza, gdy działania floty obejmują obszar poza Polską, gdzie na wysokość kosztów komunikacji mają wpływ stawki roamingowe.
W odpowiedzi na potrzeby Klientów stworzyliśmy innowacyjny system dla firm transportowych – GBOX Assist, pomijający w zupełności kosztowną telefonię komórkową. Stała komunikacja z kierowcą odbywa się za pośrednictwem komputera pokładowego montowanego w pojeździe. Dzięki urządzeniu GBOX Assist możliwa jest dwukierunkowa wymiana informacji z kierowcą z potwierdzeniem doręczenia i odczytania informacji.
Oszczędność dodatkowych kosztów transmisji
Niezależny kanał komunikacji pozwala szybko i sprawnie komunikować się dyspozytorom lub innym osobom odpowiedzialnym za nadzorowanie floty z kierowcą bez ponoszenia dodatkowych kosztów transmisji danych.
Wśród dostępnych funkcji urządzenia GBOX Assist, firmy transportowe znajdą możliwość wyznaczenia nowej, optymalnej trasy po zmianie uprzedniej lub wyznaczenie nowej trasy omijającej korki. Po zaakceptowaniu wysłanej do kierowcy wiadomości, nie musi on samodzielnie szukać miejsca docelowego – wyręcza go w tym urządzenie zintegrowane z lokalizatorem GPS do samochodu.
Wygodny i łatwe w obsłudze urządzenie GBOX Assist
Korzyści płynące z wdrożenia oszczędnego systemu komunikacji dla firm transportowych są szerokie. Dodatkowym atutem terminala komunikacji z kierowcą GBOX Assist jest jego wygodna, intuicyjna i mniej absorbująca dla kierowcy obsługa, co zapewnia jego większe bezpieczeństwo na drodze.
Wyłącznym dystrybutorem marki GBOX jest VIAON
Biuro Obsługi Klienta
Infolinia: 22 113 40 60
E-mail: bok@viaon.pl