Specjalista ds wsparcia technicznego
OPIS STANOWISKA:
- Obsługa telefoniczna i mailowa Klienta (przyjmowanie zgłoszeń oraz udzielanie informacji)
- Praca z system GBOX
- Praca z programem 4Trans
- Stałe pogłębianie wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań
- Realizacja zadań poprzez połączenia zdalne z siedziby firmy w Bielsku – Białej
WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE:
- Wykształcenie min. średnie techniczne,
- Obsługa komputera – znajomość architektury PC i urządzeń biurowych,
- Umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych,
- Zaangażowanie oraz umiejętność organizacji własnej pracy,
- Komunikatywność, odpowiedzialność, punktualność,
- Otwartość na ludzi, wysoka kultura osobista i uczciwość,
- Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,
- Koncentracja na powierzonych zadaniach
DODATKOWE ATUTY:
- Doświadczenie w kontaktach z klientami,
- Znajomość jednego z języków obcych angielski, ukraiński,
- Znajomość dowolnego systemu satelitarnej lokalizacji pojazdów,
- Znajomość zagadnień firm transportowych,
- Znajomość narzędzi developerskich w CHROME, Firebuga,
- Znajomość MySQL, SQL w stopniu pozwalającym na pisanie zapytań,
- Znajomość narzędzia JIRA,
- Doświadczenie w pracy w zespole
ZAPEWNIMY CI:
- Jasna ścieżka kariery – matryca kompetencji,
- Możliwość częściowej pracy zdalnej,
- Zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej na rynku pozycji,
- Pakiet benefitów: karta FitProfit, ubezpieczenia grupowe na życie, elastyczne godziny pracy,
- Szkolenie z języka angielskiego na terenie firmy,
- Prywatną opiekę medyczną „TU Zdrowie”,
- Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego na szkoleniach i konferencjach branżowych,
- Opłacane przez firmę lekcje języka angielskiego,
- Dobra atmosfera w pracy – racjonalne podejście, zrozumienie, otwartość, szczerość i przejrzystość na każdym poziomie,
- Świeże owoce w kuchni do dyspozycji pracowników.